Cesaret ve umut dolu hıkayelere ıhtıyacım var 2020 de ilk doğumumu spinal anestezı ile sezeryan olarak yaptımmm doğumdan sonra kendımı toparlayamadım 20. Gunumde idrar yapamamaya başladım mesanem patlamak uzereydı sonta takıldı sonra yuruyememeye başladım hastaneye kaldırıldım çok kötü gunlerdi ms oldugum söylendı atak tedavısı gördüm ıkı ay boynumu kıpırtamadım elektrık çarpması oluyordu çocuğumu hiç emziremedimmm. sonra sonra yavaş yavaş duzeldım anladımki doğum tetıkledi bunyem doğumu kaldıramıyor şimdi istemeden gene gebelık haberi aldım aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korkuyorum hiç sevınemedim bana birşey olursa dığer çocuğum cok küçük akşımdan cıkmıyor kötü düşünceler aranızda Ms olup doğumu atlatan var mı iyi vakalar duymaya ıhtıyacım var