Sbel34 Size bi sorum olucak arkadaşlar 7 + 5 deyim aşırı iştahsızlığım ve halsizliğim var ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz😌
Tugcemiss- Sbel34 aynı bende 7+5 deyim ve iştahım yok sıcaklardan diye heralde bulantım yok ama iştahsızlık var
Sbel34 Tugcemiss- yaa normal sanırım çünkü enerjik biriyim ama bu hamilelik durumunda yerimden kalkmak istemiyorum benimde bulantım yok ama yemek istemiyorum
Anneseker Bende öyleyim ya normalde çok düşkünüm yemek yemeye ama kilo almak istemiyorum yavrumun ve kendim için gerekli besinleri tüketiyorum aşırıya kaçmıyorum
Sbel34 Anneseker kilo olarak düşünmüyorum bebeğim iyi olsun diye zorla yemeğe çalıyorum ama sonrasında tiksinti oluyor
Brcpg Sbel34 ALT Serum Plazma değeri 65 çıktı . Yarın doktora göstereceğim sonucu tahminin yiyeklerden ötürü 😥
Sbel34 Brcpg bizde kalp atışını alınca baya bi test verdi doktorum 12 tane felan var daha yaptırmadım
Brcpg Sbel34 yaptır bence geciktirme. Bir şey yoktur büyük ihtimalle ama icin rahat etmiş olur en azından
Hazy 7+3den selamlar kızlar, bende de halsizlik uyku var arada bulantı geliyor hicbisey yemek istemiyorum bazen.. güzel geçsin hamileliğimiz💕💕saglıkla gelsin minikler insallah