Adet biter bitmez bile yumurtlamış olabilirsiniz, adet birer bitmez ovulasyon testlerine başlayın derim. Ben de pcosluyum, bir kaç ay evde ovulasyon testi yapmıştım hep 21 ve 22. günlerde yumurtlamam oluyordu onu gördüm ve yumurtlama gördüğüm gün doktora da gittim o da onayladı evet yumurtlamışsın demişti ama malesef 21 ve 22. günlerde yumurtlasam da gebe kalamadım, çünkü bence yumurtamız eskiyor ve döllenmiyor. Ne zamanki doktor yumurtlama ilacı verdi 12. gün yumurtladım, o zaman hamile kaldım. Bu arada tek bir ay benim de yumurtlamam olmamıştı ve o ay işten bir anda çıkışım verilmişti onun üzüntüsü etkiledi sanırım. Üzüntü etkili bence.