Gkcem9561 Arkadaşlar merhaba ben 24 haftalık gebeyim bebeğimin hareketleri çok hissetmiyorum normalmi hergün hissediyorum ama çok hareketli değil. Bu haftada normalmi
Nazalex Gkcem9561 ben ne zaman yemeğin başına otursam içerde parti yapıyorlar. Haftamız aynıymış cnm. Bayramda çok telaşlıydık o zaman nadir hissettim şimdi dışardan bile belli olmaya başladı siyerme şeklinde
Sinan35eda Gkcem9561 bende öyle cok hisetmiyorum hisedigim zaman disardanda çok hafif beli oluyor her bebeklik aynı olmuyormuş bende 24+2 oldum tembel benim oğlan galiba bı bakmisin baya hareket var bı bakiyorum hiç yok normalmiş öyle diyorlar
Poyrazbeyzanur12 Benim de öyle gün içinde çok fazla hissedemiyorum uzanınca biraz hissediyorum. Bu dönemler normalmiş
Vga16 Nazalex benimde aynı böyle valla bugün dışardan baya belliydi tekmesi ☺️ ayakta çok iş yapınca hareket etmiyor sadece