Esoo0698 noluyosanagenemiross Hiç takmadım çünkü göbeğim yok 😁 kimse sezeryan doğum yaptığıma inanmadı 😁 ama yengem 15. Gün 20. Günden sonra takmıştı
Deletedmom_110 noluyosanagenemiross bir hafta sonra takmıştım bende geçen sene temmuz sıcağında takmıştım 😫aman tak ihmal etme sonra kocaman göbek kalıyor çevremde var birkaç kişide
BuSee_ noluyosanagenemiross acıyorsa özellikle dikiş yerin takma canım zaten önerilen sezeryandan 2-3 hafta sonrası takmak en iyisi ilk doğumumda 25-30 gün sonra takmaya başlamıştım bende 3-4 ayda göbeğim inmişti zaten
Maviev35 Doktora sorup öyle takın. Benim doktorum sakın kullanma demişti belki size de önerilmeyebilir.