Evet kızlar haftam ilerledikçe içimi korku sarıyor. İlk doğumum 6 cm açılma ile 36 haftalık oldu. Şimdi 33 haftalık olucam ve korku sarıyor içimi her hastaneye gittiğimde. Acaba bi sorun varmı acaba açılma olmuşmudur yine ilk doğumum gibi aniden doğuma alırlarmı vs vs. Bide doğumdan sonrası var kızım 2.5 yaşında nasıl yapıcam nasıl edicem dayanabilicemmi evlatlarıma yetebilicemmi.. Anne olmak çok zormuş 2. Olunca daha iyi anlıyorsun 🥺🥺