Gulsenagc SevgiTuracanlolu şeyde yapabilirsin bak zeytinyağıyla masaj yap oda ıyi gelir bizim zeytinyağımız bitmişti yoksa yapacaktım 😊
Ygmrkya Gulsenagc benimde dondu canim geçen hafta gittim kontrole dönmüş dedi ama sakın yine ters pozisyona dondu çok yaramaz hiç durmuyo 😀
Gulsenagc Ygmrkya zaten vakti azalmış niye oyun yapıyor dursun durduğu yerde 😂😂 tekrar dönmek nedir yaramaz olacak hi
Ygmrkya SevgiTuracanlolu aynen öyle canim Rabbim sağlık li hayırlı evlatlar nasip etsin bunlar geçici
SevgiTuracanlolu Gulsenagc Ahh bi dinlese sıpa 😂 oğlum diom annem diom rahat dur diom karnımı ovuyorum iki dk duruyor ondan sonra yine aynı 😍 oyun oynuyor benimle 🥰😍
Ygmrkya Gulsenagc he yaa oyun oynuyo bizimle hickirigini bi uste bi altta hissediyorum normal doğum istiyorum inşaallah hayirlisiyla rahat bi şekilde doğarız 😊😍
Gulsenagc SevgiTuracanlolu Bende dalga geçiyom diyom herhalde inçe bağırsakla ip atlıyor diye 😂😂 bizde böyleydik diyom tuhaf ama güzel şeyler oynasın
Gulsenagc Ygmrkya hayırlı sağlıklı gelsin de annesi herşeye değer inan ben resmen az önce ayağını tuttum Hemde kaburgamın altında
SevgiTuracanlolu Gulsenagc oynasınlar tabi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla hayırlısıyla 🙏🏽
Ygmrkya Gulsenagc ayyy kız nasıl tuttun ben tuhaf olurum bazen başı elime geliyodu ters durustayken o zaman bile bi tuhaf hissediyodum kendimi 😊😊 ya bide bisey sorucam sizinde karnıniz özellikle üst taraf böyle taş gibi oluyo mu öyle ki yürümekte zorlaniyorum
SevgiTuracanlolu Ygmrkya daha ben baş popo ayak ayırt edemiyorum bile 🤦🏽♀️🤦🏽♀️😂😂. Daha bende sertlik olmadı bilmiyorum 🤷🏽♀️
Gulsenagc Ygmrkya İşte ya kasılma yada bebek kafasını dayıyor dur korkma aslında o normal gerçi seni bebek bir normal duruşa geçerse daha çok rahatlarsın 😊
SevgiTuracanlolu Ygmrkya şimdiye kadar doktor ters birşey sölemedi. Cumartesi kontrolüm var heyecanla bekliom. Ama bu ağrılar geçmezse erkende gidebilirim bakalım ne dicek. Normal Doğum istiyorum bende inşallah hayırlısıyla olur der sezeryana karşıyım
SevgiTuracanlolu Haticeozturk muscoflex duo 30 gr cnm kremin adı. Kas gevşetici. Ama doktoruna danış öle kullan
Gulsenagc Haticeozturk evet arkadaşın yazdığı jel ama tabiki önce doktorunuza sorup kullanın inş faydası olur cok geçmiş olsun