Oglmhrsym 5+4 için cinsiyet tahmini yapmak çok erken canım ya 🙈 Ben 2 oğlumdada hamileliğin başında sivilcelendim ama ortası itibariylede aşırı güzelleştim🙈 tatlıdan her ikisindede tiksindim ve ikisinin hamileliğide zor geçti 2.oğluma hamileyim şuan 6 buçuk aylık 🙈 ilkinde göğüslerim çok ağrımıştı ikincisinde hiç ağrımadı, ilkinde karnımı gören hep erkek dedi ikincisinde kız dedi ama buda erkekti 😂 insan sabırsızlanıyor biliyorum ama belirtiler bazen hiç tutmuyor. Allah gönlüne göre versinn ☺️