Eflnemn 24 Kasım günlerden cumartesi saat yaklasik olarak 4 civarı öğretmenlerimin öğretmenler günü mesajlarını yazarken belimden kasiklarima ince bir ağrı girer aldırış etmem (çünkü daha 3 haftamiz vardı ) aradan 10 dakika geçer tekrar bı on dakika tekrar panik yapmadan sadece bilgi amaçlı annemi aradım annem senin doğumun başlamış diyince kahkalar anne sacmalamalar o biçim saat olmuş 6 annem geldi almaya beni zorla hastaneye gittik nst çektiler aman Allah'ım sancı ama ben muhteşem rahatım zerre panik yok 😂 çünkü hala dogurmayacagim diye biliyorum doktorum bı anda geldi ve yarı direkt ameliyat oğlum doğum kanalına girmiş ama bende tık yok sancı adına hazırladılar beni aldılar ameliyathane o garip koku ve soğukluk hemen sadece 3 dakika da oğlum dünyaya geldi spinal sezeryan ile çok şükür hiç bir sorun yok mutluluğu deseniz bambaşka ameliyatim süperdi ne kadar panik yapmaz sakın olursanız o kadar iyisiniz ki bebeğiniz de şimdi değil evimizdeyiz hepinize kolay doğumlar inşallah Allah'ım bir avazfa kurtarsın ❤️
Ozlem32 Eflnemn benimde 37+5de doğumum var sezeryan canım 35 +4üm şuan dün ve bugün tedbir amaçlı ciğer geliştirici yaptırdı doktorum çok korkuyorum ya küveze girerse diye sen yaptirmismiydin igneden