40+1 de doğurdum dün öğle saatlerinde nişanım geldi gece boyunca sabaha kadar sancı çektim sabah sancılarım sıklaşınca hastaneye geldim açıklık 2cmdi baya sıklaştı sancılarım açıklık olmadı pelvis kemiğiyle çocuğun başı ters duruyor dedi doktor sezeryana aldı spinal sezeryan oldum 4 saat sonra yürüdüm tuvalete çıktım daha gazım çıkmadı ama çocuğumu kucağıma alıp emzirebiliyorum yürüyorum şükür ♥️♥️ tarifsiz bi duygu hiç sezeryan istemiyordum ama mecbur kaldım 3400 gram doğdu çocuğum