Susu_09 Dudu20- denipol bilmiyorum ama özel sağlık 15 bin + narkoz dedi zam geldi mi bilmiyorum geçen ay sordum
Jesca Dudu20- valla en son sorduğumda 8200 demişlerdi ama sanırım iki ay falan geçti..sorduğumuzda bir bayan vardi artık iki ayda bir zam geliyor demişti
Bedosss Dudu20- ben kontrole ozel kliniğe gidiyorum benim doktorum denipolde yapıyor dogumları ilk 11500 demişti zam gelirse değişir dedi gecen gittigimde 14500 oldugunu ogrendim bende
Balahatunn Susu_09 kuzenimin esi dogum yapti 2 hafta once ozel saglikta 13 bin vermisler doguma. Kisiye gore mi ucret soyluyorlar
Dudu20- Susu_09 özel Sağlık Denipole göre pahalı sanırım en son 8.500 du temmuzda zam gelecek demişlerdi ondan merak ettim
Dudu20- Kubrakarahan evet arkadaşlarım gidiyor çok pahalı olduğunu söyledi Denipol diğer özellere göre uygun
M00n Dudu20- inşallah olmaz benim de 1-8 ağustos arası sezaryen olacak o zamana kadar zam gelmez demişti 2 gün sonra tekrar kontrolüm var yine soracağım
Dudu20- M00n benim de cuma günü nasip olursa kontorülüm biz önceden paket alalım demiştik ama olmadığını söylediler bende tekrar sorarım umarım daha fazla yapmazlar zam
Minikmucizelere Dudu20- aynn banada iyi geldi ztn 8500 du sanırım benim gebeligim saglikli ilerlerse ocak sonu benim zamanima 11 i gecer artik😅
Balahatunn Minikmucizelere 11 olsa iyi. Ozamana kadar 15 bile olabilir. Kac defa zam gelexek kimbilir
Minikmucizelere Balahatunn hayirlisi artık yapacak bi sey yok icimiz rahat olsunda Siz hangisine gidiyorsunuz