Melike9000 Merhaba ben şuan 11+5 im yaklaşık 10 gün önce falan doktora gittim kanamam hiç olmadı ama ultrasonda kesede kan görüldü biraz risk var düşük için dedi progestan ilaç verdi bunu yaşayan varmı yada benzerini ?
Yigit_Yagiz_Moms Melike9000 benimde 6. Haftada kese etrafında kanama vardı ama hiç kanamam olmadı. İlaç vermedi doktor kendiliğinden geçti
Aysegull123 Melike9000 benimde kese etrafında vardı on gün boyunca hep yattım yemek vs yapmadım sadece tuvalete gittim on sün sonraki kontrolde geçmişti inşallah geçer
Yigit_Yagiz_Moms Melike9000 işte 6. Haftada öyle dedi 1 hafta sonra tekrar gittiğimde geçmişti. Kiminin 10 günü buluyor
Haitian1- Melike9000 bugün bana da aynı şeyi söyledi kese içinde pıhtı gibi bişey var bebek mi yoksa kanamamı belli değil dedi çok üzüldüm ağladım bir sürü, kesen de düzensiz dedi benim 5 hafta 5 günlük sizin kaç haftalık