minikcivcivim doktorum gece 22 de olsa cevap veren biri ama halen cevap gelmedi brzdan döner çnkü çok ilgili bı insan Allah bin kere razı olsun ondan tamam canm donucem sana ve 3 ay önce kürtaj sonrası dis gebelik ameliyati oldum tüplerin, yumurtalıklarin,rahmin alinma riski çok yüksek dediler sol tupumde bebek oldugu için orda kan pıhtılaşmasi yapmış yani şok tupum de alınmadı bska bsey de alinmadi ama pihti temizliği oldugu için brz hssar görmüş oluyo o gün kız evlat istiorm bidaha hiç çocuğum olmazsa naparm die çok agladm sdce 3 ay önce gene kaldm bide ikiz olursa uçarım havalara ya🥰🥰