Ylmzasu Akıntı tarzı kanamam oldu ama başka hiç bir belirti yok gitmeli miyim diğer belirtileri mi bekleyeyim 40+4 haftayım
Knergiz Ylmzasu nişanın gelmiş büyük ihtimal kasılmalarını say kaç dk geliyor 2-3 dk gelirse doğuma az kalmıştır demektir. Benim nişan sabah gelip akşamında doğum olmuştu
Zeyneppp96 Ylmzasu benim önce sancılar sonra nişan olmuştu ama nişandan sonra çok arttı sancılarım sezaryene çok zor yetiştim
Bbusraerr Dediğiniz şey sanırım nişan oluyor bildiğim kadarıyla dogum nişan geldikten 1 gün sonrada olabilir 1 hafta sonrada sağlık ocağındaki ebe böyle demişti bana ama yinede isterseniz doktorunuzu bilgilendirin
Ylmzasu Bbusraerr benim ebe de git diyor açılman bi anda hızlı olabilir dedi ama sancı beklemek istiyorum açıkçası