Son zamanlarda kızımın adı kesin Beren olcakmış gibi kafam rahatladı baya. Çünkü çok düşünmüştüm sanırım benimsemeye başladım bu ismi. İnci isminden de bir türlü vazgeçemiyoruz. Artık bişeyler sipariş edicem isim etiketli falan bi karar vermek istiyorum. İnci Beren şeklinde sizce nasıl gibi? 😊 Ve ya başka önerisi olan var mı?