baybarsmom Ekz benn. Merhem verdi doktor geçti geçen ay olmuştum zona 20 haftalıkken. Doktorum daha önce de zona olduysan sorun yok dedi zaten zona sinir ucu iltihaplanması bebeğe geçmez vs dedi su ciceği tehlikeli olurmus
Fatmayagiz @Ekz Ben öldüm baya da ağır geçirdim. Sağ kalçam ve bacak aram tamamiyle zona yarası oldu. Krem tavsiye etmedi bişey sürme dedi hamilelik olunca tetikleme yapabilir diye. W adet ilaç verdi 3-4 haftada geçti şükür