Marygur 20 haftalık olduk kızlar. Bi kaç gündür hissettiğim bişey var. Tam bebeğin olduğu yerde bi titreme oluyo bi iki saniye sürüp geçiyo. Bunu yasayan var mi? Sebep ne olabilir? Bu ikinci hamileliğim üstünden sadece 4 yıl geçmiş olmasına rağmen herşeyi unutmuşum hatırlamıyorum ilkinde bunu yaşayıp yaşamadığımı
Oznr Marygur oliyor canim titriyor refleks gibi dusun disar da titriyorlar mesela uykudan uyanirken gercegini gorunce anlarsin
Denizinannesiii34 Marygur bebekler anne karnında uyandıklarında titrerlermis bana da oluyo normel bi durum
Marygur Oznr biliyorum tatlım bi oğlum var o refleksi hatırlıyorum ama anne karnında oluyomuydu onu hatırlamıyorum
Marygur Denizinannesiii34 aaa doğru olabilir😀 Titremeyi yaşadığım an yazdım postu aradan bi iki dakka geçmeden hareket etti miniğim çünkü. Doğrudur o zaman😊Teşekkürler
Marygur SevgiTuracanlolu hıçkırık ayrı bişi onu net hissedebilirim tık tık tık atıyo saniyede. Ama bu bildiğin pırrr diye bi titreşim ve bi iki saniye sürüyo. Hıçkırığıysa dakikalarca sürüyo miniğin😊