Kızlar ben özelde takipliyim ancak şeker yüklemesini devlette yaptırıcam haftaya randevum var bilerek erken saate aldım aç karnına gidicem direk randevulu gidince doktora şeker yüklemesi için geldiğimi söylicem beni yönlendirir mi yoksa başka güne tarih mi verir aranızda devlette yaptıran varsa bilgi verebilir mi