Ben 20 haftalığım daha yeni wpde paylaşım yapıyorum ama sadece bilen kişilere açtım hikayeyi. Bizde 12 haftaya kadar söylenmez derler söylememiştim kimseye sonra bi takım riskler oldu iyi ki söylememişiz dedik hep çünkü kötü sonuçlansa sürekli sorulması psikolojik olarak çok yıpratacaktı. Sadece annemler biliyodu onlar bile sordukça konuştukca mahfoluyordum. Çok şükür geçti herşey ama geçmeyedebilirdi bence biraz büyümesini beklemek her zaman daha iyi. İnşallah hepimiz hayırla sağlıkla kucağımıza alırız 🤍