Ucankus Adetime 10 gün var yumurtlamanın üstünden 6 gün geçti 2 gündür göğsüme iğne batar gibi oluyor ilk idrarla yapmadım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum tekrar 17 aylık kızım var pcos tek tüpüm kapalı bütün hayatımı yazdım sizlere 😅
Ucankus zeynozey ya öyle mi kan vermek istemiyorum daha adetime çok var dediğim gibi geçen ay kimyasal oldu kollarım hep morardı kan vere vere akışına bırakıcam tam 2 çizgiyi net görene kadar gitmem herhalde sizin kaç gün vardı adete
zeynozey Ucankus 4 gün kala böyle bi çizgiydi. Ay o zaman sabret adetin geçmesini.. umutlandırmakta istemem ☹️