Ahsenilkbebek2110162020 Kızım kediye peynir verirken kedi elini tırmaladı çizik oluştu kanadı biraz bişey olur mu sizce ? Endişeliyim 2.5 yaşında kızım
Poofy Ahsenilkbebek2110162020 hiç riske atmadan gidip kuduz aşısı yaptırın . Ben veteriner hekimim . Üniversite hocalarımız rüyanızda bile görseniz aşı olun derdi . Geçmiş olsun
pandasever Ahsenilkbebek2110162020 muhakkak devlet hastanesi aciline başvurun kuduz aşısı yapacaklar. Geçmiş olsun. Eşimi ısırmıştı ordan biliyorum
Bernasnli Ben yıllardır sokak kedilerini beslerim oynarım çizerlerde tırmalarda fazla sıktırıp sevince hiç bir şey olmadı abartmayın yani sanki köpek ısırdı parçaladı. Kendimde sağlıkçıyım bu arada