Pofudukkbulutt
Devlette ikizlerime 2 kız dedi 16 haftamda birde ama 12. Haftamda perinatoloji doktoru biri kız biri erkek demişti, çok şaşırdım güvenmiştim 12. Haftadaki doktora özele gidiyorum normalde kendi doktorumda bi kız bi erkek olarak kesinleşti devlet yanılıyor bence