Veronsa Kızlar ocakta sipariş vermiştim hala ürün yok hep kargoya verdim diyo ama takip kodu vermiyor. Cimere şikayet ettim tüketici hakları hakem heyetine yönlendirdi ama olduğu gibi kaldı