Merhaba bayanlar bugün hastaneye kontrol için oğlumu götürdük pazar günü doğdu daha üç günlük bugün doktor kalbinde üfürüm olduğunu ve bir kardiyoloji doktoru ile görüşmemizi söyledi hemen kardiyoloji bölümüne gittik ama yerinde bulamadık bu üfürüm zamanla düzelir mi lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var??