Ben de değiştirdim. 36. Haftada doktora karar verdim. Doktorla muayene ayarladım. Telefonla görüşünce doktor çekimser davrandı almak istemedi. Fakat ultrason kontrolleri ve sorunsuz süreci görünce kabul etti. Bir sonraki görüşüm doğumda oldu :) çok memnun kaldım ben, içime sinen bir doktor bulana kadar çok dolaştım ve sonunda oldu. İyi ki değiştirmişim. Doktorum normal doğuma çok yönlendirdi beni ama kendi isteğimle son anda sezaryen oldum.