Merhaba bende şubat ayında kalbı atmadıgı ıcın kürtaj oldum normalde bır kızım var bu ikinci hamileligimdi şuan yıne 6 haftalık bır gebelık var bebek görülmedi doktor rahmın ıkıye bölünmüş gıbı ince bır perde var dedı sıödıye kadar hıc bır doktor sölememişti bu 3 hamıleligim boş gebelıl olabılır dedı kromozom düşüklüğü çıktı büyük ıhtımal bos olabılır dedı yaşayan var mı Progestan verdi benim gıbi yaşayan oldumu 😞