Derinnderinn Merhaba gebe kaldigimizda aile hekimine gidip bunu bildirmemiz gerekiyor mu yani hemsiresine bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?
BetulMom Derinnderinn aile sağlığına gitmiştim ben kilo falan ölçtüler ,tetanoz aşısı için onlar çağırıyormuş
birannis_ Derinnderinn benim kardeşim sağlık Ocağında hemşire daha önce bir düşük yaptım başka sağlık ocağında gözüküyordu aile hekimim düşük yapmadan önce ilk kan testimin pozitif sonucunu sistem görüp beni aramışlardı ama bazen atlayabiliyorlar en sağlıklısı aramalarını beklemeden bildirebilirsiniz
balevlatlarim3535 Derinnderinn gidip bildiriyorsunuz. Tetonoz aşısınızi onlar yapıyor. Arada kan değerlerinize bakıyorlar. Çocuk doğduktan sonra devletin karşıladığı aşılarını onlar takip ederek yapıyorlar.
mila88 Ben evde test yapıp pozitif çıkınca özel hastaneye gitmiştim,sisteme düştüğü için İle hekimi arayıp çağırdı,tahlilleri verdim . Zaten özel hastane tüm testleri yapmıştı. Sonrasında ne mı oldu… Düşük yaptım. Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum 🧿