Yigit_Yagiz_Moms Ben filiz hanıma gidiyorum. 15+0 da cinsiyeti öğrendim, muayene ücretine yeni bi zam geçişi oldu, bugün aradığımda öğrendim. 565 tl oldu. Ama kesinlikle filiz hanıma değer diyorum, öyle tatlı dilli öyle ilgili ve herşeyi anlatıyor ki, mükemmel biri 🩵