Dm290420 ben hamileliğimde kaşıntı rahatsızlığı yaşadım tek tavsiyem karnınızı kaşımamanız ben çatlakları resmen yırttım ve yaydım en büyük pişmanlığım. kaşıntı rahatsızlığıyla acilden giriş yaptım tahlil yapıldı bazı değerlerim düşük ve yüksek çıkınca yatışım yapıldı 3 gün kontrol altında kaldım 24 saat idrar topladılar bir de özel labaratuvara kan testi yolladık ama adı ne diye geçiyordu unuttum 3. gün sonunda değerlerim normal çıkınca ben çıkmak istedim aslında birkaç gün daha kontrol altında tutacaklardı ama ben kağıt imzalayıp çıktım hamileliğin sonuna kadar kaşıntım devam etti doğum yapınca bitti. tavsiyem doktorunuza söylemeniz ve test yapılması