Hayalvemasal00
Sabahtan beri sağ dizime kramp girmis agriyor. Ama öyle boyle degil cok agriyor napicam. Acil bisey onerin allah icin yaa😥😥😥
nisanisa
Bende kalın uzun bi atkı var onu bacağıma sarıyorum dizden alta girdi diyelim diz kapağımdan başlayıp ayak bileğime kadar öyle sabitliyorum sıcak oluyo iyi geliyo yani
Tuba06
Hayalvemasal00#2667309 benimde bacak kıramplarim cogaldi baldirlarimda oluyor genelde ve bi saplandimmi 2 gun boyunca topalliyorum uzerine zor basiyorum biraz yürüdükten sonra hafifliyo ama her ayaga kalktigimda baya bi basamiyorum