Youngplanner Kızlar bugün ilk nst bağlandım 36. Haftadayım bi ara sancım 100 olmuş ve ben hissetmedim doktor şaşırdı normalmi hissetmemem ki sizin nasıldı nst ler
35_tecrube Youngplanner bende Perşembe ilk gireceğim ama haftam 33 hafta oluyor o sancı 100 dediğiniz nerde yazıyor aceba
Youngplanner 35_tecrube verdikleri kağıdın üst kısmında bebeğin kalp atışları yazıyo altta da sancılar yazıyo