Hamisimmm 17 haftalık hamileyim. Burnum çeşme gibi akıyor. Yaklaşık 4 litre su içtim. Kendimi terlet tim duş aldım ama bana mısın demedi. Ne önerirsiniz bana.
Mrve19 Hamisimmm bende grip olmuştur çok zor geçti ilaç kullanmadım nane limon yaptım terlettim kendimi birde doktorun verdiği vitaminleri gerçekten kullan hiç grip olmazsın
dilay_06 Hamisimmm c vitamini meyve tüket, yüzünü sıcak suyla yıkayıp içini boşalt, kaynayıp soğumuş suya tuz karbonat at karıştır burnuna şırınga ile sık ben hep hasta olduğumda böyle yaparım geçer
Eemoom Hamisimmm sarımsak kürü. Antibiyotik niyetine. Her akşam bir tane taze sarımsağı rendeleyip üzerine bir çay kaşığı bal bir kaç damla limon sıkıp ilaç yutar gibi suyla beraber yut. Mideni rahatsız ediyorsa sarımsak rendelemek yerine minik minik doğrayabilirsin de
Aycan1234 Ben hamileliğimin başında olmuştum geçmedi bir türlü mecburen serum yaptırdım içine zararlı bişey koymadılar vitamin falan
Duygu142 35 haftalik hamileyim grip olmak üzereydim kayinvalidemin bi tarifi vardi onu uyguladım ise yaradı grip olmadan atlattim bence her dönmedeyken uygulanabilir bu tarif ilac içmek zor oluyo bu durumdayken bebegi düşündüğümüz için😊