Melekd
Bende oyle ilk hamileligimde hic korku yoktu, cunki bilmiyorduk bizi neler bekledigini. Simdi ikinci hamilelik, benimde bir kizim var nasil brakip gidecegim. Ustelik yurtdisindayim esim kizim var sadece. Kimsemiz yok
Dogumda yanliz mi olacagim🥺 bizimde 1 ay kaldi