Kızlar 36+2 doğum yaptım çok zorlansam da başardım ama kafama bir şey takıldı bazen bebeğim nefesini böyle topluyor nefes almadan sonra birden salıyor hani değişik bişey korkuyorum doktora sordum normal dedi ama ben gece uyumuyorum ona bişey olur diye ağzımızda gaz toplar içimize atar gibi topluyor sonra bırakıyor