Benim de 11+4 . 9.haftada basladi kasik agrisi. Hatta basladigi gün yavasca ayaga kalkmistim birden kasigima agri saplandı cok kotu dizlerimin uzerine çöküp kalmistim. Ertesi gün gittim doktoruma. Bakti her sey yolundaydi. Gebeligimin basindan beri günde 2 kere progestan kullaniyordum devam etmemi söyledi. Cok siddetli agri olmadigi surece normal dedi. Idrar tahlili istedi enfeksiyonum cikti antibiyotige basladik. Sanirim enfeksiyon da agri yapabiliyormuş. Benim de iki kere pembe lekelenmem oldu o yüzden riskli görünüyor. Dün aksamdan beri ara ara regl agrisi gibi agri giriyor belime ve kasiklarima. Genelde istirahat etmeye calisiyorum o yüzden . Dinlenince agrilar hafifliyor bende.