Meltemrabia Merhaba 6+6 haftalık hamileyim😇hiç ne ağrım var ne sızım normal midir bu kadar sıkıntısız hamilelik olur mu 🥹
Gamze_cnky Meltemrabia daha basındasın, 6 da bende de yoktu. 7 de başlamıştı 😅 kişiden kişiye göre değişiyor
Gizemlibirisi Meltemrabia kişiden kişiye degisir ama ne güzel değil mi :)) ben 33 haftaya girdim bugün.halen oyleyim.ilk cocugumda da öyleydim.sadece karnim büyüdü agirlastim o kadar
Meltemrabia Öyle mi dersinn belki başlar diye 😅tabiiki sıkıntı olmaması en güzeli ama insanın garibine gitmiyor değil🤣
Semiha_0320 Meltemrabia tabi🤣 ben 8 aya girdim çok nadir ağrıyo belim kasılmalar oluyo arada kramp özellikle çok bende
Samiree Daha yolun basindasin😂15+2 haftalik olduk bel agrisi,mide bulantisi,burun kanamasi,bas agrisi oohoo bence saymayayim artik😂🤦🏻♀️
64Demet64 Ben 27+1 deyim yani 28. Haftaya adim attik karnim cikmasa bebegim kipirdamasa hala hamilenolduyumu bilmem cok sukur basindan beri ne belirti ne bisey yasadik olcak diye bisey yok normal yani🤣
Meltemrabia 64Demet64 cinsiyeti nedir böyle rahat geçirenler genelde oğlum oldu diyor tabii hiç farketmez sağlıklı olsunlar da 🥰
Catsofmom Meltemrabia 31.haftaya giriyoruz yarın maşallah hala hiçbir şey yok. Bel ağrısı bile yaşamadık. İnsallah seninki de çok güzel geçer. Allah evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 🥰
Meltemrabia Catsofmom ayy ne kadar güzel dua ettiniz bilmukabele inşaallah hepimiz sağlıklı sıhhatli güzel doğumlarla kucağımıza alırız evlatlarımızı 😊🫶
Cekilmezbirkiz Meltemrabia sen o ağrıları 15. Haftadan sonra gör ( inşallah görmezsin de ) kalça bacak bel kuyruk sokumu mahvediyor
TugcEsila Meltemrabia ilk hamileligimde oyleydim kizima cok rahattim herseyi yiyip iciyordum bulanmadan simdi daha 6hafta ama bulantm bas dönmem devamlı ac olup yiyememem ama zorla yemem fln inanilmaz gercekten :))