Hernasipvaktineesirdir Miya-m İnşallah canım. Zor kısımları geçti gelişimleriyle ilgili birde doğumlarımız kolay olsa hepimizin İnşallah. Daha ne istenir 🥰
Miya-m Youngmotherr son haftalarında hızlı alıyorlarmış. Belli olmaz , hem sağlıklı olsun yeter . Besler büyütürsünüz ❣️
Giz15 Bizde bugün muayene olduk 34+0 2702 dedi şeker yüklemem sınırda çıkmıştı haftasından büyük duruyor şeker etkilemiş olabilir dedi ama açlık tokluk şekerim normal