Drnzgn 3 kere aldı 3. nün gecesinde geldi. Korkma canım bişey olmaz artık sanırım riski 2-3 gündü ama olsaydı şimdiye olurdu. Geçti inşallah çok normal bir durum çoğu gebeden alınıyor bu su nerdeyse. Amin 2 evlat kaybettim bu 3. Sü inşallah bu sağlıklı olur rabbim kimseye yaşatmasın. Yarın komtrolümüz var elim yüreğimfe duanda banada yer verirsen mutlu olurum🌸