Kızlar 12+2 deyiz bugün doktora gittik ultrasonda doktor sanki çok bastırdı gibime geldi canım yandı. Normal midir bu sizin doktorlar da baskı uyguluyor mu karna? Biraz kilom var daha net görebilmek için bastırıyorum dedi ama korktum bebeğe bir şey olmaz değil mi??