Ben alnımdaki sedef hastalığı için Dermovate 0.05 merhem kullanıyodum. Hamileliğimin başında doktora kortizonlu krem kullandığımı kullanmaya devam edip edemeyeceğimi sordum. Abartmadan kullan sorun olmaz dedi. Bunun üzerine hiç bi daha düşünme gereği duymadan 4 5 günde bir sadece alnıma bir kez az şekilde sürdüm. 38. Haftama gircem ve aniden böyle bi korku girdi içime bebeğim şimdi bu yüzden sağlıksız doğar mı diye hamilelikte kortizonlu krem kullanmış biri var mı😓