Kızlar merhaba normalde adetlerim hep düzenlidir en fazla 1 2 gun oynama yapar.
Bir haftayı geçti ne gelen var ne giden.
Cok stres yapmıyorum olmazsa yola devam.
Dün denediğim test negatifti..
Belirti olarak şunlar var.
Dün affedersiniz kabizdim simdi ishal
Sıcak basmaları özellikle geceleri
Alt karında ve kasiklarda zaman zaman batma
Ayağa kalkınca anı bir göz karartısı günde 2 kere oluyor özellikle sabahları
Akıntı hiç yok sıfır ( 4 gun önce büyük sumuk gibi geldi baska yok)
Kan vermek için beklemeliyim ya da yeni test yapmak icin?