birannis_ pembemor25 29+5 de kontrol’e gittim 1 ay sonra gel dedi 34 haftamda gideceğim tekrar hatta bende geç mi olur diye düşünmedim değil
Surprizbebek1 pembemor25 31+5′te kanamam olunca hemen nst’ye bakmıştı doktor, düzenli sancılarım çıkınca yatış verilip serum ve ilaçlarla durduruldu. İki doz da ciğer geliştirici iğne yapıldı
elif-asil pembemor25 14 haftalık hamileyim 15 günde bir gidiyr dm riskli olduğum için herşey şükür yolunda ayda 1 e gectik
dilay_06 pembemor25 35 e kadar 4 haftada 1 gittim sonra 36-37-38 olacaktı ama 37 bayrama denk geldi 39 da gene gidicez
Dilek1903 pembemor25 39+4 olduk haftada 2 kere çağırıyor pazartesi gittim daha açıklık yoktu cuma tekrar gideceğim normal doğum bekliyoruz bakalım hayırlısı ile
efelinamoms pembemor25 bende 23+5deyim doktorum 10 15 günde bir cagiriyor devlet olmasina rağmen ya sonuclar icin ya yapilacak testler icin daha dün gittim 15 gün sonra şeker yüklemesi için cagirdi hamilelikte en zoruda bu sanırım acliktan bayilasim geliyor