Herkese merhaba 37 de ilk çatı muayenemi oldum herşey normaldi bugün 39+2 deyim tekrar muayene ett her şey normal sancı yok 2 cm açıklık var pazartesi gel artık suni ile başlatalım dedi ama benim şimdi lekelenmem var mukus gibi , daha önce böyle olan oldu mu ?