Brglgktrk09 ben Memorial de takipliydim ancak bebeğin kalp atışlılarında sıkıntı çıktığı için aynı zamanda kadın doğum hastanesinde Perinatoloji takibine de başladık ve kalp atışları 29. Hafta itibariyle düzeldi ancak doğum sonrası düşünülerek kadın doğum hastanesinde doğum yapmam tavsiye edildi çünkü hangi hastanede doğum yaparsam yapayım sıkıntı olduğunda oraya gönderecekler 2 hafta sonra doğum için gün verdiler inanılmaz ilgililer yani ben devlet hastanesinde bu kadar ilgi göreceğimi tahmin etmezdim 2 kere nst ye girdim herkes çok sevecen ve ilgiliydi servis olarak da temiz mesut bala, Mehmet Özgür Demirel, İbrahim hoca be bir bayan hoca daha varmış bir de randevu bulabilirseniz müthiş doktorlar bir çoğu özelden devlete dönmüşler umarım iyisine denk gelirsiniz