Benimde az gelmişti sonra baya kanamam olmuştu bence en kısa sürede doktora gidin hiç olmadı progestan kullanırsınız ben hala kullanıyorum. Hatta bir ara çok fazla kanamam olmuştu iğne bile vuruldum. Lütfen ihmal etmeyin önleminizi alın gerisi takdiri ilahi. Şuan 10. Haftadayım kanamam yok Allah a şükür