Gamze2406 Arkadaşlar 32 de rapor aldım raporda izin başlama tarihim olan 37. Hafta yazıyor 37 de tekrar rapor alacak mıyım
Kahramankentli Gamze2406 alınmıyor du ya sanırım zaten 37 den sonra çalışmak yasak doğum izni başlıyor