ArzuHmdLh1 30. Haftadayım bir saattir geçmek bilmeyen bi sancım var dizlerim falan da uyuştu adet sancısı gibi sizde de böyle bişey oldumu bebeğim de baya hareketli çok şükür ama yinede bu sancı korkutıyor beni
Hdamla ArzuHmdLh1 37.haftamdayım bende de 1 saattir var istersen bir duş al bir de ağrılarının sıklığını kontrol et ona göre hastaneye git
Hdamla ArzuHmdLh1 canım sen sıklığını bir kontrol et ya da eğer imkanın varsa bir hastaneye git baksınlar hemen haftanda erken Allah korusun ters bir şey olmasın
ArzuHmdLh1 Hdamla dediğin gibi yaptım duş aldım şimdi baya hafifledi içim rahatladı ya erken olunca insan ister istemez endişeleniyor işte🙈 teşekkür ederim bu arada 😘
Hdamla ArzuHmdLh1 çok sevindim 😇😇😇 rica ederim canım çok geçmiş olsun dikkat et kendine doktorunla muhakkak paylaş bu durumu