Merhaba bugün kontrolüm vardı bu haftaya kadar suyum normalken bugün fazla çıktı şeker yüklemesi yaptırmıştım o iyi çıkmıştı ama bu birden artışın sebebi ne ola ki? Birde karaciğer enzimlerim yüksek çıkmış pazartesiye kadar doğurmazsan iyi diyor doktor