Hiç canımı sıkma canım, 38 + 3 olmam gerekirken 34 hafta uyumlu doğum yaptım. Kg 2540 boyu 46 cm di. Solunumu hızlı olduğu için küvöze aldılar. Çok korktum çok ağladım çok yıprandım. Hiç gelmeyecek sandım. Sonra bi an düşündüm onun sağlıklı bir anneye daha çok ihtiyacı var hemen toparlandım süt sağmaya başladım. Hastaneye götürdük sütü her gün 14 gün kaldı solunumu düzelene kadar . Emmedi sonrasında 1.5 yıl sağım yaptım. Bazen kg almıyorsa dış ortamda gerekirse mama desteğiyle kg alıyorlar. Kg gayet güzel bebişin, lütfen güzel düşün güzel olsun. Oğlum şimdi 3 yaşında kardeş bekliyoruz ben güç yetiremiyorum tek elle kaldırdığım hafif bebeğe 😀😍 bizim anne karnında gelişim durmuştu 3 hafta bekledim gelişmedi ve sonrasında suyum gelince hop acil sezaryen 😌🥰