Renaaa büyük ihtimalle öyle kolay kolay bir hastalıkdan ağrıdan sızıdan dert yanmam. Hastaneye kontrole gidiyoruz. Tüm hamileler oturup kalkarken eşinden destek alıyor 2 dk sıra beklemiyor falan ben patır patır oturup kalkıyorum eşimden önde yürüyorum bebemi görcem diye eşim diğer hamileleri görünce bana diyo sen normal değilsin ya da diğerleri nazlı 😂😂 yıllarca başka türlü hastanelerde sürünmekden bünyem bağışıklık kazanmış da olabilir 😂😂 saka bir yana her bünye farklı. Rabbim herkesi nazardan korusun inşallah 🧿